Osnovna škola Podbrežje..Elementary School Podbrežje
….
Škola kao generator javnog prostora – Izgradnja škole kao javnog i društvenog sadržaja koristi se za generiranje školskog trga – potencijalnog centra naselja, mjesta ispreplitanja i susreta djece, njihovih roditelja te ostalih različitih korisnika. Oko središnjeg školskog trga se grupiraju školski i sportski sadržaji tvoreći prostor prikladnog pješačkog mjerila.
Škola je koncipirana kao modificirani trotrakt – kompaktan volumen s učionicama organiziranim oko središnjeg polja sadržaja i dvoetažnog višenamjenskog prostora. Ovaj prostor s auditorijem koncipiran je kao mjesto susreta, izmjene, odmora i zajedničkog učenja.
..
School as a public building creates a spacious school square – a potential new city center, place of encounter between students, teachers, parents and other users. School and sports facilities are grouped around the square creating a public space of pedestrian scale.
The school is organised as a modified three-tract building – a compact volume with classrooms organised around a central multifunctional space of different uses. The auditorium with double-height is envisioned as a place of gathering, exchange, communal studying and taking a break.
….
….
Učionice kvadratičnog tlocrta omeđene djelomično ostakljenim stijenama omogućuju različite oblike učenja u manjim ili većim grupama ali i širenje procesa rada u prostore između – niše, komunikacije i auditorij.
Fleksibilni konstruktivni sustav omogućuje laku transformaciju prostora u obrazovni pejzaž (learning landscape). Umjesto tradicionalnih učionica moguće je formirati sklopove koji kombiniraju čvrste jedinice i promjenjive zone. Učionice (prostorije) u tom slučaju se zamjenjuju prostorima za učenje što omogućuje različite prostorne interpretacije i primjenu novih nastavnih metoda.
..
Classrooms with a square plan are encircled with occasional glass panels and can host different learning organisations, in small or large groups, while creating a possibility of permeation of working into halls, auditorium, and niches.
The flexible structural organisation enables easy transformations of the original layout. The traditional line of classrooms can be transformed into a few different flexible sets; with a fixed zone and a flexible one. The classrooms are replaced with learning spaces which create an opportunity for different space interpretations and learning/teaching methods.
….
….
OSNOVNA ŠKOLA PODBREŽJE
LOKACIJA: Zagreb
GODINA PROJEKTIRANJA: 2017.
INVESTITOR: Grad Zagreb
POVRŠINA: Površina obuhvata: 16.800 m² / Ukupna brutto površina: 6.252 m²
PROJEKTNI TIM: Marin Mikelić, Tomislav Vreš, Sara Pavlov, Alma Špoljarec
SURADNICI: Marija Barović, Natalija Šarlija, Viktor Vdović, Dora Gorenak
VIZUALIZACIJE: Jadranko Kereković i Sara Pavlov
TIP PROJEKTA: Natječaj, 5. nagrada
..